RSS

Komment

írta: Medson ; 2011.03.20. 18:04

Az egyik kommentező egy érdekes dologot mondott, gondoltam jobb ha ti is tudtok róla (bemásolom mit írt)

Am már tudom hogy,hogy kell beállítani hogy Op lehessek.Úgy kell ha vvan servered hogy megnyitod a minecraft_server-t azaz a konzolt és beírod hogy op (név)
nekem például op peterpeti
de miközben ezt beírjuk legyünk fent a szerveren!!!Azaz játékban!!
És ha Op vagy müködik pár parancs. Pl: /give név 1 64

 

Nem próbáltam még ki. De ha tényleg működik sok új kiskapu nyílik meg. Például engem nagyon zavar hogy halhatatlan vagyok (nyílván sokatokat nem) és talán valami parancs megoldaná ezt.

1 hozzászólás : szerver op minecraft

A bejegyzés trackback címe:

https://medson.blog.hu/api/trackback/id/tr722756464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

darktom98 2011.04.06. 07:12:45

írd be ezt a konzolba: help
kiadja az összes parancsot, és egy kis angol tudással meg is fejted :)
amúgy gondolom te még mindig az 1.2-re gondolsz halhatatlanság terén, mert én sose tapasztaltam.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása