RSS

A bejegyzés trackback címe:

https://medson.blog.hu/api/trackback/id/tr122880373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csubakka123 2011.06.13. 00:35:12

Szia! Remélem válaszolni fogsz a kommentemre! Az a helyzet, hogy jó ez a blog, és hasznos :) Tunngle-t használok a Red Alert Yuri's Revenge LAN-hoz! Minden simán megy, tök jó, tudunk játszani itthon az öcsémmel, vagy ismerősökkel. Egyszer csak hibás lett vagy nemtudom, és megállt ott, amikor beléptem Tunngle-re és Mikor kiírja, hogy: Starting the adapter... Ez töltötte vagy 10 percig, de semmi. Nemindult. Aztán kivettem hogy ne elsődleges izé legyen, és azzal ment. De mikor felmentem, akkor külföldiekekl nemtudtam játszani, mert valami olyat írt ki, hogy: request xy?? xy nemtudom már mi volt, de lefordítva az volt, hogy Hozzáférés letiltva. Megtagadva. Ez előtt tudtam játszani velük, msot nem. Most csak Lanba tudunk játszani. Szeretnék hogy 2-en lennénk mi, a külföldiek is 2-en és igy 4-en játszanánk. Régen sikerült. Ez tegnap pusztult el :@ Mára megbírtam igy csinálni. De mi lehet a baja??? :O Máskor ment, most meg fogja magát és elpusztul. Ja, és ha beállítom, hogy elsődleges izé legyen, akkor m,egint megakad a Starting the adapternél... :S Mi lehet a baj? Otthoni hálozat kapcsolatot kell választani, arra kell rámenni, hogy Tunngle. Rámegyek, de akkor már nem lép be. :S Felette meg van az, hogy: Megengedem a hálózat más felhasználóinak, hogy ennek a számítógépnek a hálózatkapcsolatát használják. EZT kéne!!!!! De hiába! Rámegyek, akkor ki kell választanom a Tunngle-t de akkor már megint megakad amikor betölti z adaptert... :S Mi lehet a baj??! Remélem minél haam,rabb válaszolsz! Kössz előre is!

Csubakka123 2011.06.13. 01:38:25

Kiadja a hibát: Request denied. Ezt a hibát adja ki. Valahogy engedélyezni kéne, vagyis kipipálni, hogy megengedem a hálózat más felhasználóinak, hogy ennek a számítógépnek a hálózatkapcsolatát használják. De ha meg kipipálom és kiválasztom hogy Tunngle, akkor nem lép tovább amikor betölti az adatpert! Valami ötlet!! :(

Medson 2011.07.12. 21:40:21

Hát hasonló híbám volt, csak megfűszerezve egy end of stream híbával, sajnos azt kell mondjam hogy én nem találtam rá megoldást, újra raktam a gépem és útána már jó volt.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása